• منتشر شده در ۱۴۰۰/۰۳/۰۸

    مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه برای سال مالی منتهی به 1399/12/30 امروز شنبه مورخ 1400/03/08 در محل شرکت صنايع پتروشیمی کرمانشاه برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه؛ این جلسه رأس ساعت 10:00 صبح روز شنبه مورخ 1400/03/08 بر حسب ابلاغیه های ستاد ملی مدیریت کرونا و سازمان بورس اوراق بهادار در خصوص شرایط برگزاری مجامع، با حضور تعداد محدودی از نمایندگان حقوقی سهامداران عمده شرکت و با رعایت پروتکل های بهداشتی؛ و حضور سهامداران حقیقی و دیگر مخاطبان به صورت آنلاین برگزار گردید.

    در ابتدای این مجمع با تشکیل هیأت رئیسه شامل: رئیس مجمع، ناظرین، حسابرس و بازرس قانونی و حضور نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار به صورت آنلاین، جلسه از سوی رئیس مجمع با اعلام حضور 68 درصد سهامدار حاضر، رسمی اعلام و سپس گزارش عملکرد توسط مدیرعامل به مجمع ارائه گردید.

    علی رضا وفا مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه، ضمن خیرمقدم و تشكر از سهامداران حقوقی شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه و ابراز تاسف از عدم حضور سهامدارن حقیقی به دلیل شیوع بیماری کرونا و آرزوی سلامتی برای ایشان به ارائه گزارش عملکرد شرکت در سال مالی منتهی به 1399/12/30 پرداخت و عملکرد تولید، فروش، اقدامات مالی، پروژه فاز 2 و دیگر اقدامات مهم صورت گرفته سال مالی فوق را به صورت خلاصه به مجمع ارائه نمود.

    عبدالرحیم قنبریان رئیس مجمع نیز در خاتمه این گزارش از اقدامات هیأت مدیره، مديرعامل و كاركنان شرکت در سال 1399 تشکر کرد.

    در ادامه بازرس و حسابرس قانونی به ارائه گزارش خود به مجمع پرداخت و با تأیید هیأت رئیسه و نمایندگان حقوقی سهامداران عمده صورت های سال مالی منتهي به 1399/12/30 به تصویب مجمع رسید.

    مجمع عمومی همچنین پرداخت سود 1100 ریال برای هر سهم برای سال مالی منتهي به 1399/12/30 را تصویب و نحوه پرداخت آن را مطابق اطلاعيه منتشره از سوي شركت برای کلیه سهامداران حقیقی، از تاریخ 1400/04/09 از طريق كليه ي شعب بانك تجارت سراسر كشور با ارائه کارت ملی و کد بورس عنوان نمود.

    موسسه حسابرسي و خدمات مالی تدوین و همکاران به عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانوني شركت و نيز موسسه بهرادمشار به عنوان بازرس علي البدل به تصويب مجمع عمومي رسيد.

    همچنین روزنامه دنیای اقتصاد به عنوان روزنامه رسمی سراسری و روزنامه باختر به عنوان روزنامه رسمی محلی با تصویب مجمع به مدت یک سال انتخاب شدند.

    در طول مجمع نيز ديگر بندهاي دستور جلسه از سوي رئيس مجمع قرائت و به تصويب اعضاي مجمع رسيد.

    جلسه مجمع عمومي عادي ساليانه شركت صنايع پتروشيمي كرمانشاه در ساعت 11:30 خاتمه يافت.